Kadapa, Grudzień 2014
Szanowni Państwo,
Każde dziecko to skarb, który przynosi radość i szczęście wszystkim dookoła. Aarti Home jest obecnie domem dla 107 dzieci, włączając w to 7 nowych dziewczynek, które pojawiły się u nas w tym miesiącu. Dzięki dobrej organizacji i wspólnym wysiłkom możemy także uczyć ponad 300 dzieci z najbiedniejszych rodzin w regionie. Staramy się jak najlepiej zarządzać środkami, które posiadamy ale mamy poczucie, że zawsze można zrobić jeszcze więcej. Dlatego z ogromną radością i nadzieją rozpoczęliśmy współpracę z firmą Diadem Cosmetics w ramach inicjatywy 2H.
Idea finansowania godzin edukacji za każdy zakupiony kosmetyk wydaje mi się bardzo ciekawa i innowacyjna. Taka forma nie tylko odpowiada na potrzeby wyglądu zewnętrznego kobiet, lecz także odwołuje się do piękna wewnętrznego, które ściśle związane jest z pomocą drugiej osobie. Dwie godziny edukacji to najprostsza reprezentacja sedna problemu, z którym wspólnie staramy się walczyć. W ten sposób możemy zapewnić edukację nie tylko dla porzuconych dziewczynek, lecz także podejmujemy próbę zmiany myślenia kobiet. Umiejętności zawodowe, które będą mogły rozwijać w ramach warsztatów sprawią, że chłodne kalkulacje ekonomiczne w obliczu narodzin dziecka pójdą na bok. Chcemy by decyzja kobiety dotycząca życia nowonarodzonego dziecka była mądra i niezależna. Dzięki temu będziemy mogli przywrócić naturalny cykl życia, w którym kobiety nie stoją na z góry przegranej pozycji.
Przez ostatnie 20 lat wielokrotnie przekonywałam się o tym, że prawdziwa zmiana może nastąpić tylko wówczas, kiedy kobieta będzie społecznie i ekonomicznie niezależna. W tym czasie wyszkoliliśmy ponad 2000 kobiet, dając im umiejętności pozwalające godnie żyć oraz wiarę we własne możliwości. Jednakże jestem głęboko przekonana o tym, że największym efektem edukacji zawodowej jest przede wszystkim to, że wyszkolone kobiety będą stawiały na edukację swoich córek – wszystkie dzieci absolwentek naszego programu uczęszczają do naszej szkoły. Taki sposób działania przynosi efekty. Podczas ostatniego spisu ludności zaobserwowaliśmy dużo bardziej korzystny stosunek liczby chłopców do dziewczynek, niż jeszcze 5 lat temu.
Nie mam wątpliwości, że inicjatywa 2H pozwoli nam na jeszcze bardziej spektakularne efekty. Diadem pomaga nam w szukaniu najbardziej efektywnej alokacji godzin edukacji pozyskanych dzięki Państwa zakupom. Wierzymy, że nasza współpraca przyczyni się do poprawy sytuacji kobiet i dzieci na całym świecie.
Z poważaniem
Sandhya Pulapachalli
Założycieli i Prezydent
Vijay Foundation Trust
Aarti Home
Szanowni Państwo,
Każde dziecko to skarb, który przynosi radość i szczęście wszystkim dookoła. Aarti Home jest obecnie domem dla 107 dzieci, włączając w to 7 nowych dziewczynek, które pojawiły się u nas w tym miesiącu. Dzięki dobrej organizacji i wspólnym wysiłkom możemy także uczyć ponad 300 dzieci z najbiedniejszych rodzin w regionie. Staramy się jak najlepiej zarządzać środkami, które posiadamy ale mamy poczucie, że zawsze można zrobić jeszcze więcej. Dlatego z ogromną radością i nadzieją rozpoczęliśmy współpracę z firmą Diadem Cosmetics w ramach inicjatywy 2H.
Idea finansowania godzin edukacji za każdy zakupiony kosmetyk wydaje mi się bardzo ciekawa i innowacyjna. Taka forma nie tylko odpowiada na potrzeby wyglądu zewnętrznego kobiet, lecz także odwołuje się do piękna wewnętrznego, które ściśle związane jest z pomocą drugiej osobie. Dwie godziny edukacji to najprostsza reprezentacja sedna problemu, z którym wspólnie staramy się walczyć. W ten sposób możemy zapewnić edukację nie tylko dla porzuconych dziewczynek, lecz także podejmujemy próbę zmiany myślenia kobiet. Umiejętności zawodowe, które będą mogły rozwijać w ramach warsztatów sprawią, że chłodne kalkulacje ekonomiczne w obliczu narodzin dziecka pójdą na bok. Chcemy by decyzja kobiety dotycząca życia nowonarodzonego dziecka była mądra i niezależna. Dzięki temu będziemy mogli przywrócić naturalny cykl życia, w którym kobiety nie stoją na z góry przegranej pozycji.
Przez ostatnie 20 lat wielokrotnie przekonywałam się o tym, że prawdziwa zmiana może nastąpić tylko wówczas, kiedy kobieta będzie społecznie i ekonomicznie niezależna. W tym czasie wyszkoliliśmy ponad 2000 kobiet, dając im umiejętności pozwalające godnie żyć oraz wiarę we własne możliwości. Jednakże jestem głęboko przekonana o tym, że największym efektem edukacji zawodowej jest przede wszystkim to, że wyszkolone kobiety będą stawiały na edukację swoich córek – wszystkie dzieci absolwentek naszego programu uczęszczają do naszej szkoły. Taki sposób działania przynosi efekty. Podczas ostatniego spisu ludności zaobserwowaliśmy dużo bardziej korzystny stosunek liczby chłopców do dziewczynek, niż jeszcze 5 lat temu.
Nie mam wątpliwości, że inicjatywa 2H pozwoli nam na jeszcze bardziej spektakularne efekty. Diadem pomaga nam w szukaniu najbardziej efektywnej alokacji godzin edukacji pozyskanych dzięki Państwa zakupom. Wierzymy, że nasza współpraca przyczyni się do poprawy sytuacji kobiet i dzieci na całym świecie.
Z poważaniem
Sandhya Puchalapalli
Założycieli i Prezydent
Vijay Foundation Trust
Aarti Home